nicee

hej små barn

fint väder sundsvall har idag:D här sitter jag och kollar ut genom fönstreeet och det är sol
sol sol! jag skrev inte nått mer igår, jag var alldeles för tröött.

igår var jag med cissi, vi åt grillat för första gången i år, så gott! sen gjorde vi oss i ordning
och gick bort till linn, där var linn matilda filip pontus jonthe och adam. vi gjorde nästan ingenting
ju, men efter ett tag gick vi hem till adam. och där hann jag och cissi vara i typ 10 minuter innan
cissis mamma kom och hämtade oss...

innan jag gick och la mig hade jag och papi värsta samtalet om knark/knarkare. fan vad sjukt.
men det var för jag kom på att fråga massa saker angående det som hände igår natt.
alltså jag har bestämt mig, verkligen!! jag ska aldrig nånsin ens prova knark i hela mitt liv!
inte ens tänka på det, så himla dumt!! det är det! asså det pappa berättade för mig vad som
kunde hända var ju lääskigt, ne uschhh!!!


idag, exakt kl 16.00 är det match. du kommer väl? det gör du va? hehe nej för jag vill inte.
det är bara träningsmatch men endå, vi möter iallafall 92ernas distriktslag. hehehehehehehehe
kommer det gå bra? självklaaaaart. alltiiiiiiiiiiid. men finns det något mer jag kan berätta?
SVAR NEEEEEEJ
nu ska jag ner och äta frukost, hoppas pappa har gjort frukost!

jag kan väl skriva sen hur det gick på matchen, och kanske nått annat kul.
passpissposs pusssssssss / i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0