lååååår ont

Hellooo
JAAAAG ÄÄÄÄR mätt som är plätt! plätt? nää mer som en ballong som är så fylld på
luft att  den spricker. Ungefär såå känner jag mig nu. saaad

Som sagt så har vi haft träningsläger i helgen tillsammans med a-laget, så kul:D men
jobbigt för den delen! Jag är typ överansträngd i låren, säger vår massör till mig..
Jag har asont, HJÄLP MIG MAMA. hihi pussis hihihihi höööööö hehe. ee.e..e.

Alltså, nu känner jag mig som en ballong igen, fast att jag känner sån längtan!
till vaaadå? TILL DEN SOLIGA VARMA SKÖNA GLADA TREVLIGA  ICKE KALLA
osv SOMMAREN. hihi.. igen..
Tänk och ligga där på beachen i bikini och steka, känna solen bränna näsan,
och att fräknarna verkligen tränger sig igenom huden och ut, på näsan. Haha detdär
lät ju äckligt. Men jag menar det, också blundar man och känner sig så jävla bra.
Känner att man mår så sjukt bra. Innan små barnen kommer och springer förbi en
så man blir dränkt i sand. mumms

Jaja, imorgon är det match med u-laget (utvecklingslaget) och nej, inget lag där man är
utveckligsstörd. Utan vi kallar vårat dam-juniors lag för utveckligslaget. SOFT VA? heheheh
Och det kommer gå så braa för mig. Så otroligt finfint. Så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint. Nä, faktist inte för jag har LÅR ONT på både fram- och bak sidan av dem. Men vi hoppas väl iallafall att
det kommer gå bra? jaaadå, för det kommer det punkt .


men nu ska jag faktist sätta igång med vår So-läxa..
kramizzzZZZZZZZ hehe/ ajda

hmm.. ska se om jag hittar någon passande bild..

image21 oooooooooooooooooooh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0