hörselfel?

uuuuuuuuuuuuuh jag tycker så synd om min syster:(
hon va hos doktorn idag för vi tycker att hon hör lite dåligt och då
kom det fram att hon har nedsatt hörsel.. man ska ha typ ett "medelvärde"
på 20 och hon hade 30-50 på båda öronen:O hon kanske måste få
hörselapparat. oj vad jag tycker synd om henne.. men själv fattar hon inte
att hon har fel på öronen hon sa bara att det var kul att göra hörtestet för
man fick flytta kulor. så söt hon är, stöttar dig i vilketfall som helst<3

nej oj nu ringer klockan, måste ner och ta ut köttfärspajen ur
ugnen som jag lovade mamma!.. och göra sallad

VI SES SMÅ BÄBIISAR. KANSKE haha
/ ida

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gu va hemskt, tycker verkligen synd om henne... :(

2008-04-18 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0