hej folk,

nu är jag på bättre humör mina vänner. Asså, jag kan få sånna där anfall ibland. Så ni
lär er liksom. Fast denhär gånger hade jag faktist något att vara ledsen&orolig för. Sådeså.

Jag sitter och pluggar so nu för tillfället. Och jag tror jag ska dö. Det är så himla tråkigt!
Om Romarriket.. Vad har man för nytta av att veta allt detdär? Jaa eller hur - ingenting!

Jag kom hem från birsta nyyss, var där med pappa och köpte fördelsedagspresent åt mami
eftersom att det är hennes dag på löördag. + Att det är Tildes på söndag:D
OCH +++++ att det är linzos, asså linns, födelsedag nästa fredag. Så jag måste köpa nått till
henne snart, har inte gjort det än :o FÖRSLAG PÅ PRESENT SMÅ BARN? svaraaaa

ussssch jag har denhär dumma hostan fortfarande, som jag har haft i typ 3 veckor snart.
Asså jag sover fan inget på nätterna blir så leeess

kan inte nån kommentera nångång? jag vet ju att det är många, elr många och många, haha!
men det är faktist rätt många som läser min fräsiga blogg, så varför inte kommentera?!
KOMMENTERA!!

jaja
Nu måste jag faktist plugga lite...

hej!
/i

Kommentarer
Postat av: sandraaaa

haha, damp iiiida!

2008-04-24 @ 07:48:08
Postat av: linneaaaa

köp nåt hon vill ha

2008-04-24 @ 16:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0