hata skriva rubrik


tjabba
kom nyss hem från
fotbollsträningen som hade blev flyttad till
balders grusplan istället för det var tydligen match på w-hagen som
inte vi visste om.. iallfall så va det för det mesta geggigt. så just nu sitter jag
med typ smuts i ansiktet vilket inte är så mysigt. och jag orkar verkligen inte gå iväg
till pontus så dom få bli utan mig toniiiight.


förresten så är jag på värsta shopping humöret nu och vill bara spendera pengar i
massor! fast ändå inte. jag blir pank så himla fort, hur går det till igentligen?? :o
nu ska jag ner och se det sista av talang sen blir det en riktigt blöt dusch för mig!
haha blöt dusch, visst är man komisk visst är man komisk


                            
      

Kommentarer
Postat av: carro

Hoppas du haft en bra dag!

Kram carro

2008-04-18 @ 21:39:36
URL: http://underbliven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0