det blev vinst..

.. för alnö :D 4-0 vann vi med, och jag gjorde sista målet (Y) faktist mitt första mål för a-laget hihi.
fast först gick det sämst, för jag spelade på högerkanten alla mina byten under matchen (som
jag inte kan). sen när det var kanske 10 minuter kvar fick jag hoppa in på forwarden<333333333 haha
och då gjorde jag mål!

efter matchen for vi in till pizzerian och beställde käk att ta med hem.
nu sitter jag här med en tuttifrutti klubba i munnen och ska snart plugga SO, för jag har prov
på torsdag så jag måste skriva upp massa... hjääälp vad tråkigt, jag hatar SO.

jag vill vara med sandra nuuu, tänkte ringa henne men jag måste verkligen plugga och
pappa tvingar mig. haha jag älskar min kära vän sandra, för det är bara hon och jag
som får så konstig humor när vi är med varandra, eller hur! det är såååååååå.


ne nu ska jag plugga om Romarriket. hörs..nåttt
/ida

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha :) men vi får vara med varann snart tycker jag! :) älskar dig

2008-04-21 @ 08:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0